Kokybiškų prekių grąžinimo sąlygos:

Pagal įstatymuose nurodytą tvarką Pirkėjas turi teisę be jokio papildomo paaiškinimo atsisakyti prekių pirkimo ir pardavimo sutarties ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo daikto įsigijimo parduotuvėje www.folded.lt, jei apie tai informuoja Pardavėją raštu (el. paštu.: info@folded.lt), nurodydamas grąžinamos prekės užsakymo numerį ir pridėdamas sąskaitą-faktūrą ir standartinę atsisakymo formą (nors ji nėra privaloma):

– Pranešu / pranešame (*), kad atsisakau / atsisakome (*) toliau nurodytų prekių (*)
pirkimo-pardavimo / toliau nurodytų paslaugų teikimo (ų) sutarties

– Užsakyta (*) / gauta (*)

– Vartotojo(-ų) vardas

– Vartotojo(-ų) adresas

– Data

(*) Ištrinti nereikalingus žodžius.

Pardavėjas (www.folded.lt) suteikia Pirkėjui papildomą prekių keitimo ar grąžinimo garantiją 30 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo. Apie sprendimą pasinaudoti šia teise Pirkėjas praneša Pardavėjui el. p.: info@folded.lt. Prekės keičiamos ar grąžinamos tik tuo atveju, jei jos yra originalioje pakuotėje, nenaudotos, nesugadintos, su kabančiomis etiketėmis, pilnos sudėties, t. y. kartu su pristatytais priedais, visais dokumentais ir dovanomis, jei taikoma.

Grąžindamas prekes siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas – kaina priklauso nuo pasirinkto grąžinimo būdo! Pinigai už prekes į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą grąžinami per 5 darbo dienas (į Paysera sąskaitą per 3 d. d.) nuo tos dienos, kai prekė pasiekia Pardavėją nurodytu adresu.

Pardavėjas neatsako už klaidingu adresu išsiųstus ar siuntimo metu prarastus ir parduotuvės www.folded.lt nepasiekusius siuntinius.

Jeigu keičiant prekes susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas. Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, jis grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus per 5 darbo dienas po to, kai Pardavėjas gauna Pirkėjo pageidavimą pasinaudoti šia teise. Jei Pardavėjui nėra grąžinta Pirkėjo prekė, šiame punkte numatytas terminas skaičiuojamas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos.

Pirkėjas turi teisę pakeisti ir grąžinti visas prekes, išskyrus šias: apatinius drabužius, pėdkelnes, kojines, puskojines, apatinius ir naktinius marškinius, pižamas, liemenėles, braletes, korsetus, laikrodžius, patalynę ir panašias prekes, individualiai pritaikytas ar pagal užsakymą pagamintas prekes, prekes, kurios greitai genda, prekes, kurios sveikatos apsaugos ar higienos sumetimais pakuojamos į sandarią pakuotę, kuri buvo atidaryta, prekes, kurios po pristatymo buvo neatskiriamai sumaišytos.

Galimi grąžinimo būdai:

Per OMNIVA paštomatus. Kaina 2,15 EUR. Pirkėjas turi užpildyti prekių grąžinimo formą šiame puslapyje: GRĄŽINIMAS PER OMNIVA. Užpildžius šią formą bus išduodamas specialus grąžinimo kodas. Tada Pirkėjas turės supakuoti grąžinamą prekę (ne mažesnė nei 2x9x14 cm ir ne didesnė nei 38x64x39cm pakuotė, maksimalus grąžinamos siuntos svoris: 30 kg) ir patalpinti į pasirinktą OMNIVA paštomatą (suvesdamas turimą kodą ir vadovaudamasis paštomato ekrane pateikiamais nurodymais).

Norėdamas prekę pakeisti į kitą, šioje pačioje OMNIVA grąžinimo formoje Pirkėjas turi pasirinkti punktą „Keitimas į kitą prekę“ ir susisiekti su Pardavėju el. paštu: info@folded.lt arba telefonais: 8 685 31933, 8 601 03994, kad Pardavėjas galėtų rezervuoti keičiamą prekę. Jei Pirkėjo naujai išsirinkta prekė yra pigesnė, kainų skirtumą Pardavėjas grąžins į mokėtojo sąskaitą po prekės pakeitimo. Jei naujai išsirinkta prekė yra brangesnė, kainų skirtumą Pirkėjas turės apmokėti į Pardavėjo įmonės banko sąskaitą. 

OMNIVA paštomatą galite išsirinkti čia: https://www.omniva.lt/privatus/pastomatu_adresai

Per DPD Pick up paštomatus. Kaina 2,40 EUR (bus išskaičiuojama iš Pirkėjui grąžinamos pinigų sumos). Gavęs siuntą Pirkėjas automatiškai atskira SMS žinute bus informuotas apie galimybę grąžinti prekę. Kartu su šia informacija išsiunčiamas ir prekės grąžinimo QR kodas. Todėl būtina išsisaugoti šią žinutę! Grąžinamą prekę Pirkėjas turi supakuoti, įdėti užpildytą, su preke Pardavėjo atsiųstą „Prekių gražinimo formą“. Tada pasirinktame DPD Pick up paštomate Pirkėjas, nuskenavęs grąžinimo QR kodą, turi atsispausdinti grąžinimo lipduką ir užklijuoti jį ant siuntos. Grąžinant prekes reikia įsitikinti, kad ant pakuotės nėra likę nei vieno seno siuntos lipduko. Tada paštomate reikia pasirinkti „Išsiųsti siuntą“, nuskenuoti siuntos lipduką, siuntą įdėti į atsidariusį skyrelį.

DPD Pick up paštomatą galite išsirinkti čia: https://www.dpdgroup.com/lt/mydpd/parcel-shops

Registruotu Lietuvos paštu. Pasirinkęs šį prekių grąžinimo būdą, siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas pagal galiojančius pašto tarifus ir siuntinio svorį. Pirkėjas turi užpildyti „Prekių gražinimo formą“ ir pridėti ją prie grąžinamų prekių, ant grąžinamų siuntų turi tvarkingai ir be klaidų nurodyti siuntėjo/gavėjo adresą (UAB „Industrus“, Vilniaus g. 29, Vilnius LT-01402). 

Nekokybiškų prekių grąžinimo sąlygos:

Jeigu Pirkėjui pristatytos prekės turi defektų ar yra blogos kokybės, jis gali reikalauti iš Pardavėjo pakeisti netinkamos kokybės prekę kokybiška preke, atitinkamai sumažinti prekės kainą, per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus arba atlyginti Pirkėjui prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, grąžinti sumokėtus pinigus ir vienašališkai nutraukti sutartį.

Jei Pirkėjas nusprendžia grąžinti prekę dėl broko, per 14 kalendorinių darbo dienų jis turi kreiptis į Pardavėją su prašymu apmokėti prekės grąžinimą. Pirkėjui pinigai grąžinami per 5 darbo dienas nuo prekės grąžinimo Pardavėjui dienos. Grąžinamų pinigų sumą sudaro: prekės kaina, administracinis mokestis, jei buvo taikytas, prekės grąžinimo išlaidos. Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus už nekokybiškas prekes, jeigu prekė turi aiškų gamybinį defektą, neatitinka gamintojo nurodytų specifikacijų, yra švari ir sausa.

Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, vandeniu, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir t.t.), arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.

Norimas grąžinti prekes Pirkėjas turi grąžinti Pardavėjui per OMNIVA, DPD Pick up paštomatus arba registruotu Lietuvos paštu nurodytu adresu pagal punkte „Galimi grąžinimo būdai“ pateiktus nurodymus.

Išsiuntus grąžinamą prekę reikia nedelsiant informuoti Pardavėją el. paštu: info@folded.lt apie patirtas pašto išlaidas, susijusias su prekės grąžinimu, atsiųsti skenuotą arba nufotografuotą pašto kvitą el. paštu. Už grąžintą prekę pinigai Pirkėjui bus pervesti per 5 darbo dienas (į Paysera sąskaitą per 3 d. d.).

Pirkėjas gali bet kada atsiųsti rašytinę pretenziją, prašymą ar skundą dėl parduotuvėje www.folded.lt įsigytos prekės Pardavėjo el. paštu.: info@folded.lt. Jeigu Pirkėjo netenkina Pardavėjo parengtas atsakymas, Pirkėjas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p.: tarnyba@vvtat.lt, tel.: 85 262 67 51, faks.: (85) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse http://www.vvtat.lt/index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.