Prekių pristatymo sąlygos ir kaina

Prekės pristatomos Lietuvoje paprastai per 2–4 darbo dienas nuo prekių išsiuntimo patvirtinimo momento. Jei prekė nebeprieinama arba negali būti išsiųsta dėl kokių nors kitų priežasčių, Pirkėjas apie tai informuojamas. Išimtiniais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, pavyzdžiui, pandemijos metu, švenčių laikotarpiu, esant ypatingai blogoms oro sąlygoms ir t.t. 

Kai Pardavėjas išsiunčia prekes, Pirkėjas nurodytu elektroniniu paštu gana automatinį užsakymo išsiuntimo patvirtinimą. Nuo tada prekės perduodamos pristatymui kurjeriui arba keliauja į pasirinktą terminalą. Nuo prekės  perdavimo transportavimui iki jo pristatymo Pirkėjui momento Pardavėjas nebeatsako už prekės praradimą, sugadinimą, taip pat už siuntos vėlavimą.

Pardavėjas parduotuvės www.folded.lt užsakymus virš 49 EUR  pristato NEMOKAMAI. Mažesnės sumos užsakymų pristatymo paslaugos kaina priklauso nuo Pirkėjo pasirinkto prekių pristatymo būdo. 

Pristatymo būdas, kai pasirenkama DPD kurjerio paslauga (kaina  3,90 EUR):

Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą. 

Kurjeris prekes pristato Pirkėjui nurodytu adresu Lietuvoje, prieš tai tikslų laiką susiderinęs su Pirkėju telefonu. Pristatymo į Kuršių Neriją kaina 25 EUR. 

Jeigu Pirkėjas pasirinko atsiskaitymo prekių pristatymo metu būdą, atsiimant prekes jis turi būti paruošęs tikslią grynųjų pinigų sumą arba gali sumokėti banko kortele. Už šias paslaugas papildomai reikia sumokėti 1,50 EUR.

Pirkėjas įsipareigoja prekes iš kurjerio atsiimti pats, pateikęs galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). Jeigu  prekės pristatomos nurodytu adresu, o Pirkėjas pats jų nepriima, jis neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui.

Prekės gali būti pristatytos ir į DPD Pick up paštomatus (kaina – 2,49 EUR), jei Pirkėjas buvo pasirinkęs tokį pristatymo būdą. Tuomet Pirkėjas atsiima prekes pats, gavęs žinutę iš DPD su atsiėmimo kodu. Jeigu buvo pasirinktas mokėjimo būdas – sumokėti banko kortele paštomate atsiimant prekę, už šią paslaugą Pirkėjui reikės papildomai sumokėti 0,50 EUR.

Pristatymo būdas, kai prekė pristatoma į LP EXPRESS 24 paštomatus (kaina – 1,99 EUR). Jeigu buvo pasirinktas mokėjimo būdas – sumokėti banko kortele paštomate atsiimant prekę, už šią paslaugą Pirkėjui reikės papildomai sumokėti 1,50 EUR:

LP EXPRESS Pirkėjui išsiunčia pranešimą apie gautą siuntą trumpąja žinute (SMS) arba elektroniniu paštu.

Pirkėjas atsiima prekę pasirinktame terminale, suvedęs pranešime nurodytą kodą, ne vėliau nei per 72 val. nuo pristatymo į terminalą momento. 

Jei per nurodytą laiką siunta buvo neatsiimta,  ji nemokamai saugoma LP EXPRESS kurjerio darbo vietoje (Pirkėjas informuojamas apie saugojimo terminą). Pirkėjo neatsiimta arba ne dėl LP EXPRESS kaltės neįteikta siunta, pasibaigus siuntos saugojimo terminui, grąžinama Pardavėjui. 

Plačiau apie atsiėmimą iš LP EXPRESS 24  žiūrėkite čia: http://www.lpexpress.lt/LP-Express-24/Naudojimosi-instrukcijos.html#ATSIEMIMAS

Pristatymo būdas, kai prekė pristatoma į OMNIVA paštomatus (kaina – 1,99 EUR). Jeigu buvo pasirinktas mokėjimo būdas – sumokėti banko kortele paštomate atsiimant prekę, už šią paslaugą Pirkėjui reikės papildomai sumokėti 1,50 EUR:

OMNIVA Pirkėjui išsiunčia pranešimą apie gautą siuntą trumpąja žinute (SMS) arba elektroniniu paštu.

Pirkėjas atsiima prekę pasirinktame terminale, suvedęs pranešime nurodytą kodą. Siuntų terminale siunta laikoma 7 kalendorines dienas po patvirtinimo, kad užsakymas jau yra OMNIVA terminale ir jį galima atsiimti. 

Jei per nurodytą laiką siunta yra neatsiimama, ji yra grąžinama Pardavėjui.   

Jei Pirkėjas nori žinoti informaciją apie savo siuntą, visą gabenimo procesą gali stebėti svetainėje www.omniva.lt.

Plačiau apie atsiėmimą iš OMNIVA:

Kaip atsiimti siuntą iš Omniva savitarnos terminalo? https://www.omniva.lt/kaip_atsiimti_siunta

Kaip atsiimti siuntą sumokant banko kortele paštomate? https://www.omniva.lt/verslo/pagalba/omniva_medziaga_elparduotuvems/kaip_atsiimti_preke_is_omniva_pastomato

Išimtiniais atvejais užsakytos prekės gali būti padalintos į atskiras siuntas. Ir tokiu atveju Pirkėjas garantuoja, kad visos užsakytos prekės pasieks Pirkėją per keletą dienų.

Jei Pirkėjui nepavyksta įteikti prekių, už kurias ir kurių pristatymą jis buvo sumokėjęs, prekės grąžinamos Pardavėjui, užsakymas anuliuojamas. Pirkėjui grąžinami už prekes sumokėti pinigai, atskaičius banko mokesčius, taikomus Pardavėjui už atliktus banko pavedimus, prekių pristatymo mokestį, jeigu jis buvo taikomas.

Jei Pirkėjui nepavyksta įteikti prekių, už kurias jis nebuvo sumokėjęs, prekės grąžinamos Pardavėjui, o užsakymas anuliuojamas.

Vos tik gavus siuntinį ir jį atidarius Pardavėjas rekomenduoja Pirkėjui nedelsiant patikrinti, ar prekės nėra pažeistos, net jei pakuotė nėra pažeista. Jei pristačius siuntą, Pirkėjas pastebi pakuotės pažeidimo požymių, jis turi atsisakyti ją priimti ir nedelsiant (bet ne vėliau kaip kitą darbo dieną) pranešti Pardavėjui el. paštu: info@folded.lt, kuris pasistengs kaip įmanoma greičiau išspręsti susidariusią problemą. Jei siunta gauta iš kurjerio, už bet kokius skundus atsako  Pirkėjas. Be vežėjo skundo ataskaitos negalima reikalauti atlyginti nuostolių. Tokia paraiška nebus priimta.